• Titulinis
  • Karjera
  • Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) techniniais klausimais (Pastatų priežiūros ir administravimo specialistas(-ė)))
    Darbo pobūdis
    • Ieškome kolegos, kuris norėtų tapti geriausiu mūsų būsto pirkėjų draugu – žmogaus, kuris juos konsultuotų visais techniniais klausimais ir vestų už rankos kelyje nuo preliminarios sutarties sudarymo iki įsikraustymo ir apsigyvenimo jo naujuose namuose. Padėtų ir konsultuotų visais eksploatavimo, inžinerinių sistemų veikimo klausimais, būtų atsakingas už neparduoto būsto priežiūrą;
    • Būsto pirkėjų konsultavimas eksploataciniais klausimais;
    • Būsto pakeitimų perprojektavimo koordinavimas ir derinimas su būsto pirkėjais;
    • Informacinės klientų aptarnavimo sistemos kūrimas, jos priežiūra;
    • Eksploatacinių instrukcijų ir video inicijavimas, talpinimas informacinėje klientų sistemoje;
    • Pirkėjo ambasadoriaus vaidmuo įmonėje visais klientui rūpimais klausimais iki apsigyvenimo bute;
    • Klientų klausimų bei nusiskundimų pastatų priežiūros administratoriumi koordinavimas ir įgyvendinimo kontrolė;
    • Pastatytų, bet neparduotų butų priežiūra bei eksploatavimo darbai;
    • Būsto standarto įgyvendinimo kontrolė.
    Reikalavimai
    • Atsakingumas, atidumas detalėms, greita reakcija, iniciatyvumas, empatija;
    • Turintis projektų valdymo patirties, pageidautina, pastatų priežiūros ir administravimo srityse, tiesioginio bendravimo su būsto savininkais darbo patirties;
    • Anglų kalbos žinios;
    • Puikūs bendravimo ir organizavimo įgūdžiai;
    • Sugebėjimas atlikti daug skirtingų užduočių vienu metu ir valdyti didelį informacijos kiekį.
    Mes jums siūlome
    • Dinamišką darbą stabilioje įmonėje;
    • Draugišką kolektyvą bei kolegų palaikymą;
    • Galimybę tobulėti;
    • Visas reikalingas darbui priemones;
    • Lankstų darbo grafiką, galimybę dirbti nepilnu etatu.

    Atlyginimas: nuo 700 eur (NETO)

    Gyvenimo aprašymus siųsti: info@eika.lt
    Nepraleiskite rinkos naujienų!